lindazvenzon

Måndag - rastlös

Publicerad 2009-09-28 22:02:33 i Allmänt

Fick lite sovmorgon, skönt.

På förmiddagen var det föreläsning på Linnéskolan för alla grundskollärare i Hässleholms kommun. Om framtidens skola - lätt att snacka...  Jag hade iallafall väldigt svårt att sitta stilla!

Några av oss åt lunch på Petvå och sen körde vi till jobbet. Eftermiddagen ägnades åt diskussioner om förmiddagens föreläsning. Jag blir så rastlös!

Datorerna funkade inte, fick inget vettigt gjort sen.

När jag kom hem från jobbet var jag ute och gick med Mia, var sen på biblioteket och lånade lite film-böcker till uppsatsen. Fick lite negativa besked angående uppsats från kursansvarig...

Snabbt hem där middagen var färdig och sprang sedan till Hälsa och helhet för massage.

Jobbade sedan resten av kvällen. Är jättestressad just nu, med både jobb och plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela