lindazvenzon

Onsdag - skoljoggen

Publicerad 2009-09-09 22:00:41 i Allmänt

Efter min morgonpromenad lyssnade jag på slutet av en föreläsning innan jag körde till jobbet. Effektiv morgon!

Skoljoggen idag. För de som ville springa var det skolmästerskap och jag fick visst ta hand om det själv... Alla klasser gick tipsrunda, jag gick med två klasser så jag fick en hel del motion idag!

Känns som jag får göra allt själv just nu vad gäller idrotten...

När jag kom hem från jobbet var en mäklare här plus en från styrelsen i vår nya förening och kollade på min lägenhet för att värdera den inför omvandling till bostadsrätt. De var väldigt pratsamma! Jag hade iallafall finast toalett av alla i huset. Det får man väl hoppas...

Var på skivstång/kondition på kvällen, jobbigt. Malena också. Har inte varit på Friskis på fyra månader, så det är väl på tiden att man sätter igång och tränar igen. Skyndade mig hem till andra halvlek av Malta-Sverige. Bedrövligt, men tur de vann iallafall.

Föreläsningsfri kväll blev det, orkade inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela