lindazvenzon

Söndag - soldag?

Publicerad 2009-09-06 21:46:39 i Allmänt

När vi morgonpromenerat, köpt bullar och ätit frukost var det tvättdags. En av grannarna, en gammal dam, behövde lite hjälp med sin nerkissade madrass... Det var jättemysigt.

Vi var och kollade på en lägenhet på Vasagatan som skulle kunna vara väldigt fin men det var gamla tapeter och mattor osv. Så det var inte intressant för oss.

Var på bilcity och åt gratis hamburgare, kollade på bilar och lyssnade på de som sjöng. Vidare till Elgiganten för lite info om hur jag ska hantera min söndriga kamera, verkar som att det löser sig.

Körde sedan till Åhus. Först till Johans farbror där vi fikade osv. Vidare och kollade på några visningshus - Bodagarna - som var lite konstiga en del, och fina en del. Efter det körde vi till stugan där Johan tvättade sin bil och jag jobbade.

Shopping på Maxi, löprunda i Björket och sen jobb/plugg på kvällen.

Hann med en del idag, men inte så mycket av det som jag egentligen borde hinna med... Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela