lindazvenzon

Söndag - trött

Publicerad 2009-09-20 22:05:38 i Allmänt

Idag blev det en riktigt nyttig frukost - bacon och äggröra!!!

Tvättade, föreläsning (nationalismens genombrott på 1800-t) och sen var jag på core och på massage. Core har tyvärr lite för lite action för min del men jag behöver det så jag ska försöka stå ut ett tag. Massagen blev hårdhänt, och det behövdes också. Hade inte så mkt huvudvärk på eftermiddagen sen.

Mer föreläsning och när jag sen skulle väcka Johan som somnat i soffan för att vi skulle ut och springa så slutade det med att jag somnade också. Och sov 1½ timme... Ingick inte riktigt i dagens planering. Tog oss tillslut ut till Näsbyfältet och sprang en kort runda. Var helt seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela