lindazvenzon

Tisdag - connect

Publicerad 2009-09-01 21:30:21 i Allmänt

Johan åkte till Eskilstuna/Södertälje idag och kommer hem sent torsdag kväll, vilket innebär tre dagar själv hemma...

På jobbet ägnade jag mkt tid åt att läsa inför eftermiddagens seminarie.

Körde tidigare från jobbet för att hinna hem till seminariet som började 15.00 och höll på i 105 minuter. Mitt headset funkade inte som det skulle så jag fick skriva mina inlägg i chatten och lyssna på de andra :-) Känns lite skumt att sitta där och prata med okända människor runt om i Sverige... Det gick bra annars iallafall.

Var hos Lotta och lämnade pokal och uppdaterade skvaller :-)

Maxi, löptur, plugg osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela