lindazvenzon

Torsdag - 13 timmars arbetsdag

Publicerad 2009-09-24 22:04:21 i Allmänt

Strömavbrott på skolan flera timmar idag. Det begränsades väldigt mkt vad man kunde göra. Ingen dator, ingen telefon... Det var väldigt mörkt dessutom. Panik! Ringde (mobil) ett antal samtal till diverse arkiv, men ingen har ju tid när jag vill, panik på det också. Jag ligger efter så mkt på allt, både jobb och plugg.

Stannade kvar efter jobbet eftersom det var föräldramöte på kvällen. Trodde jag skulle hinna massor, men nej. Var helt slut och trött och fnittrig. Jag, Anna och Martina fick åka till affären och köpa godis och läsk för att klara av eftermiddagen.

Föräldramötet med niornas föräldrar gick bra, trots Fluffets pinsamma information.

Hemma kvart över nio. Packde, fixade, läste elevarbete och stupade sedan isäng. Johan hade kommit hem från Deutschland :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela