lindazvenzon

Torsdag - en dag närmre fredag

Publicerad 2009-09-17 22:17:01 i Allmänt

Gick upp tidigt för att lyssna på föreläsning efter att jag promenerat, men internetet funkade inte...

Hade en ganska kul livskunskapslektion idag, min klass är helt alldeles speciell ibland... Jag och Tq fick oss ett gott skratt iaf! Fick mina skriftliga omdömen i idrott i stort sett godkända av rektor, skönt!!!

Efter jobbet hjälpte jag mamma välja tapeter till nya huset. Emil (med kompisar) dök också upp för att välja tapet till hans rum men det blev inte så seriöst.

Städade och sen var det Ki box med Katti på kvällen. Bra pass, och roligt! Kan tänkta mig en fortsättning :-)


Kommentarer

Postat av: Katti

Publicerad 2009-09-19 10:15:42

Träningsvärken kom smygande under gårdagen och idag är den på topp! Men det var ett bra pass och jag kan också tänka mig fler gånger :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela