lindazvenzon

Torsdag - syjunta

Publicerad 2009-09-03 22:11:14 i Allmänt

Har varit en hysterisk dag på jobbet idag, orkar inte ens berätta om det. Hänt mkt helt enkelt.

Efter jobbet körde jag hem till Harastorp. Renskriv listor från byastafetten, packade upp och organiserade. Fixade lite med ekonomin.

Zeke-promenad.

Jag och mamma hade syjunta, det vill säga vi lagade lite av mina kläder som det behövdes sys lite på. Har haft det som ett litet projekt det senaste året typ. Och nu äntligen blev det av... och jag kan gå i hela kläder igen. Sån underbar känsla.

Handlade på väg till stan och när jag var hemma strax efter 21 hade Johan också kommit hem från sin jobb-resa.

Var på lite halvkasst humör. Skönt med fredag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela