lindazvenzon

Fredag - Far får får får? Nej får får inte får, får får lamm.

Publicerad 2010-04-09 20:37:39 i Allmänt

Fick upp tidigt eftersom de stängde av vattnet hela dagen i huset.

Körde hem till mamma och Zeke istället. Vi började med att skjutsa Anna till Hässleholm som skulle med tåget till Stockholm. Därefter gick jag och mamma på konditiori och åt frukost, gott! Och sen var vi och köpte ett träd som farmor ska få i present när hon fyller år.

Efter denna utflykt var vi alla tre så trötta att vi la oss i en varsin soffa och sov. Tre timmar senare vaknade jag till liv igen. Deklarerade, var ute med Zeke, fikade med köbekagor, tv, skrev på x.

Dagens positiva besked: Vågen visade 43 kilo! Men jag fick tillslut inse att den nog inte fungerade riktigt...

På kvällen, när jag kört tillbaka till stan, lagade vi mat och kollade på tv.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-04-10 14:20:10

Känns som att du ska vara glad att den vågen inte funkade..? ;)

Postat av: z

Publicerad 2010-04-10 16:39:00

Haha ja jag ska nog vara det trots allt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela