lindazvenzon

Lördag - inställt

Publicerad 2010-04-18 13:23:30 i Allmänt

Zeke fyllde två år idag och det firade vi med en rask morgonpromenad bland annat.

Påbörjade mitt nya deltidsjobb idag, som faktureringspersonal i Rickarums El. Skrev fakturor för fullt under dagen och hann även med en springrunda innan pappa skjutsade mig till bussen kvart över fyra. Blir så åksjuk på bussar...

Hem och duschade och packade inför kvällen och fixade mig, såg verkligen fram emot kvällen.

Johans pappa var här, vi beställde mat. Skulle nästan precis gå då Malena ringer och säger att allt är inställt! Va?!

Kl 19 skulle jag, Malena och Katti bli hämtade med limousin och köras till Grand hotel, där skulle vi bli sminkade och fotograferade av modellfotograferna. Sen skulle vi gå ut efter det (och visa upp oss!). Men nu ringer de och ställer in det precis när vi ska gå dit! Det var det sämsta jag varit med om, vi var rättså upprörda!

Så vi spenderade kvällen hos Malena istället, med choklad, nötter och Millennium-film. Så bra, nu väntar jag med spänning på sista filmen! När jag och Katti skulle gå hem blev vi indragna på en fest av några killar. De var ett antal år yngre än oss, vi kände oss inte alls gamla. Men de var snälla och gissade vår ålder betydligt lägre än den korrekta. Tillslut kom man hem vid vid 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela