lindazvenzon

Onsdag - kott

Publicerad 2010-04-07 22:09:54 i Allmänt

Fick virus på datorn, ägnade hela förmiddagen åt att lösa det. Men det gick inte så bra. Var ganska knäckt över det. Ett låtsat-antivirus-demo-program la sig på datorn och ända sättet att rädda datorn var att köpa det... Eller hur!

Träffade mamma på stan och fixade lite ärenden, och det blev en hamburgare på Burger King till lunch. Direkt efter träffade jag Johanna och Rut, och vi gick till Fenix och intog lunch nummer två! Sen följde jag dem hem längs sjön innan jag vände och gick hem igen.

Var så trött när jag kom hem att jag somnade, vaknade alldeles för sent och det innebar att jag kom försent till träningen. Typiskt, det var ju mitt favoritpass... Fick bli lite kondition i gymet istället, där brodern min också var och blev helt förvånad över att jag tränade där. Det har jag ju bara gjort i tio år...

På kvällen la Johan ett antal timmar på att rädda min dator, och lyckades! Som tack strök jag några skjortor... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela