lindazvenzon

Onsdag - prov

Publicerad 2010-04-21 20:18:50 i Allmänt

Dagen gick oerhört snabbt, antagligen för att det verkligen var fullt upp hela tiden. Har haft beslutsångest om jag skulle träna ikväll eller gå på skolans melodifestival. I morse bestämde jag mig för träning så jag planerade för det. Men under dagen fick jag väldig huvudvärk och halsont, inte läge att träna då, plus att jag ville ju gå på melodifestivalen! Bestämde mig precis när jag skulle åka hem, och var tvungen att köra hem fast jag hade kunnat stanna till kvällen. Så jag var hemma och sov lite, åt snabbt och körde sedan samma väg tillbaka igen!

Melodifestivalen var riktigt bra, är så stolt över mina elever :-)

En promenad var allt det blev sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela