lindazvenzon

Tisdag - fem-rätters

Publicerad 2010-04-13 22:12:28 i Allmänt

Vaknade sådär utvilad och stelfrusen :-) Dock inga möss inom synhåll!

Hade glömt ta med mig ny kläder till jobbet idag, så det fick bli samma som igår. Jag hade blod på byxorna och när jag borstat tänderna upptäckte jag att jag stänkt tandkräm över hela tröja. Hm, lyckat. Fick låna en kofta att dölja det värsta med!

När jag sen skulle köra till jobbet körde jag fel, jag vet inte vart jag var på väg. Ibland blir man rädd för sig själv.

Storslagna planer grusades.

Efter jobbet spelade vi volleyboll, lärarlaget tränade inför volleybollturneringen. Vi behöver nog träna lite till...!

Mamma lämnade min bil som blev fixad under dagen, men jag hade inte tid att hämta den, så jag behöll mammas bil. Var på stan och fixade lite ärenden, ex present till den bortskämda brodern, och det blev en dyr stund på stan.
Snabbdusch innan jag träffade Katti, Malin och Malena på Rose Garden där vi ägnade kvällen åt frosseri. Vi åt och åt och åt och planerade lite inför framtiden.

Hem till datorn och jobbade lite. Sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela