lindazvenzon

Tisdag - fix

Publicerad 2010-04-07 22:01:47 i Allmänt

Idag har varit en riktig fixardag, jag har gjort sånt som man alltid skjuter upp och som inte är så kul att göra. Och promenaddag. Jag tog mig en morgonpromenad, och när jag kom hem ringde jag PRIMA bilvård och för de skulle göra vid min bil. Jag kunde komma direkt, så jag körde dit och lämnade bilen. Sen fick jag gå hem. Jag hann precis hem och vända innan jag fick gå samma väg tillbaka och hämta bilen. Så det blev tre promenader på kort tid. Men bilen blev fin, tvättad och städad och allt!

Såg filmen Allt om min syster, den var så sorglig, grät massor :-/

På kvällen blev det ett pulspass på Friskis. Bettan med armbågarna var så klart där, som vanligt hade hon glömt vissa klädesplagg, dock hade hon den gula påsktröjan på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela