lindazvenzon

Torsdag - lurendrejeri

Publicerad 2010-04-02 11:47:36 i Allmänt

Jag kunde knappt sova på hela natten för jag var så spänd över om jag skulle lyckas med mitt aprilskämt! Och det gjorde jag! Johan är förberedelsernas mästare, och plockar varje kväll fram allt inför nästa dag. Till exempel kanelburken till filen. Den bytte jag i natt ut mot muskotnöt istället :-) Och det märkte han inte förrän det var för sent!!!

I övrigt har dagen inneburit mycket godis på olika sätt och vis. Sjukdomen har hållt i sig idag med.

Efter jobbet blev det lite fixande (tex gömde påskägg till Johan, ja jag är lite barnslig). När Johan kom hem gick vi ut i vad vi trodde var fint väder, men det var blåsigt och kallt. Så det blev en kort promenad.

Tillagade påskbuffé och åt den. Sedan åt vi påskgodis och kollade på Falk-film. Nu är det påsklov!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela