lindazvenzon

Lördag - bröllop

Publicerad 2010-06-28 11:11:09 i Allmänt

Sov till halv tolv, sen blev det bråttom upp och göra sig iordning. Först var vi på stranden och tog familjefoto innan vi begav oss till kyrkan i Åhus.

Vigsel mellan kusin David och Elin. Det var så fint! Det föll många tårar på mig där! Väldigt personligt, annorlunda, underbart och allt man kan tänka sig!

Jag skrev ihop mitt/vårt kommande tal, vi tog en runda i hamnen och köpte choklad innan vi gick till festen på Äspet.

Festen var i Elins mormor och morfars trädgård, där det var stora tält uppsatta till alla 170 gästerna, det var en massa saker man kunde göra där, det var underbart god mat, det var massor av tal, sång och spex, och det slutade med disco natten lång. Det var en fantastisk fest också. Jag var så nervös som vanligt inför talet, men det gick bra.

Vid 01 körde jag och Johan hem.

Familjen




Jag och min favoritmamma


David




Det är jobbigt att vara på bröllop...


Emil säger hej


Matilda, Johan

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-06-30 09:09:58

Vilken fin familj där på stranden! Kram

Postat av: z

Publicerad 2010-06-30 10:17:29

Tack :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela