lindazvenzon

Måndag - Torekov

Publicerad 2010-06-15 23:25:08 i Allmänt

Skönt att få lite sovmorgon! Tog tåget till Hässleholm. Blev hämtad av Anna, Sara, Micke och Martina där och vi körde till Klitterhus där vi träffade resten av arbetslaget. Birgitta hade gjort paj och sallader som vi satt ute och åt. Gott! Körde sedan vidare till Torekov hotell och checkade in.

Vi bodde i stugor och hotellrum, helt ok. Flickorna dressade om till SPA-kläder och sen spaade vi under eftermiddagen. Blev lite besviken på deras spa, var inte mycket att komma med. Som behandlign hade jag valt helkroppsmassage, skönt, förutom när hon misshandlade benen. Jag hade blåmärke nästa dag!

När vi satt där och väntade i relaxrummet för att komma in på behandling kom plötsligt ABBA-Benny in. Fint besök!

Gjorde oss sedan i ordning inför kvällen och när alla var klara satt vi utanför en av stugorna i solen och drack drinkar och blickade ut över havet. Ibland är livet rätt skönt!!!

Vi åt sedan tre-rätters middag i restaurangen, och det var väldigt gott. Och trevligt hade vi. Sedan fortsatte vi partyt i stugan fram till två på natten. Vi har riktigt trevligt i vårt lilla arbetslag måste jag säga. Trivs så enormt bra med mina kollegiala medmänniskor!

När jag tillslut lyckats klättra upp i min säng somnade man gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela