lindazvenzon

Onsdag - Prag

Publicerad 2010-06-16 16:50:52 i Allmänt

Då var det sommarlov!

Var uppe vid sju och tvättade, packade, promenerade, duschade och fixade. Var hos Lukas också innan jag körde hem till Harastorp.

Har och har haft sån grym magkatarr i både går och idag, enda gången jag inte mår illa är när jag äter. Och jag kan ju inte äta hela tiden! Eller kan man det? Straffet för all stress senaste tiden...

Iallafall, jag skrev en massa fakturor, strök kläder, åt jordgubbar och kakor, fixade lite till innan mamma skjutsade mig till Hässleholm där Johan hämtade mig. Ikväll åker vi till Prag! Trots pilotstrejk osv så kommer vi nog iväg... Ska bli väldigt kul iallafall, det är ju min födelsedagspresent :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela