lindazvenzon

Onsdag - var är solen när man som mest behöver den?

Publicerad 2010-06-23 21:32:30 i Allmänt

Uppe i tid för att tvätta och städa. Sen var jag på stan och köpte lite grejor åt Johan så han blir fin :-)

Det var fint väder på fm så jag körde hem till Harastorp för att kunna sola lite eller bara var ute iallafall. Men då kom molnen och de försvann inte på hela dagen. Trist... Så det blev slappande istället och gos med Zeke. Plockade lite rabarber, så imorgon ska det göras rabarber-någonting.

Körde sen tillbaka till stan och tränade. Var först på skivstång/kondition som var grymt jobbigt, direkt efter skulle Johanna köra igenom sitt gympapass så jag hoppade på och körde det också. Sen var jag rätt trött efter två timmars träning! Härlig genomkörare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela