lindazvenzon

Söndag - orm

Publicerad 2010-06-06 22:24:37 i Allmänt

Var och köpte nya skor till Johan, köpte ny mat till mig och sen körde vi till stugan i Åhus, där Johans pappa och Malin också var. Läste och slappade lite. Grillade hamburgare. Vid tre körde jag bort till Martina och Johan L, eller rättare sagt hem till Johans trevliga mamma, där jag och Martina fortsatte göra ett bildspel till vår kära klass. Det tar sina lilla tid det där. Men det blir säkert kanonbra när det väl är färdigt.

Efter några timmar körde jag tillbaka till stugan, jag och Johan körde bort till kantarellen och köpte glass. Det blev dagens kvällsmat. Det var så skönt väder så vi satt en stund på stranden men vid 20 körde vi hem till stan.

En löprunda i Björket och sen en del jobb resten av kvällen. Är ganska stressad inför kommande vecka. Mycket som händer och ska göras. Får se hur myckdet som hinns med.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela