lindazvenzon

Tisdag - barnens by

Publicerad 2010-06-08 22:03:24 i Allmänt

Idag var vi med niorna i Barnens by, Hästveda. De var sådär positiva, inte kul när de är på det humöret. Vi lekte, grillade korv, spelade fotboll och kubb och en del badade.

Efter jobbet körde jag snabbt till K-town för att ombesikta bilen, men den var fortfarande inte godkänd... Direkt hem till Harastorp där jag hämtade några pennor pappa gjort åt mig, de var jättefina. Kommer bild sen. Skrev fakturor och fikade med mamma och Zeke i nya växthuset.

Tillbaka till stan, bytte snabbt till innebandykläder och sen hämtade Mia och Katti mig. Blev en timmes innebanyd i Vä, svettigt och sanslöst roligt!

Var på Maxi och köpte godis för 450:- till klassen, handlade till byastafetten osv. Jobbade resten av kvällen, gjorde bla en tipsrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela