lindazvenzon

Tisdag - hot

Publicerad 2010-06-30 11:12:01 i Allmänt

Sov tills 11, då ringde mamma och väckte mig. Jag kan verkligen sova hur länge som helst nuförtiden!

Satt ute i trädgården och åt frukost och läste tidningen, underbart :-)

Jag och mamma gick ut och satte oss för att sola, men det var för varmt och jag var alldeles för rastlös. Läste, löste korsord, försökte träna agility med Zeke som var helt ointresserad. Jag skrev sedan ett stort antal fakturor innan det var dags att köra in till staden. Köpte hamburgare mm på vägen, snabbt upp i lägenheten och packade ihop grillsaker och körde sedan ner till tivoliparken.

Jag, Malena och Katti grillade sedan där, var en underbar kväll. Åt lite jordgubbar och snackade skit och njöt av denna underbara kväll!

Och kvällen avslutades med en joggingtur i Björket, innan det var dags för rabarberkräm, dusch och sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela