lindazvenzon

Tisdag - spår 1

Publicerad 2010-06-15 23:42:55 i Allmänt

Vaknade kanske inte helt utvilad, men frukostbuffén var det absolut inget fel på! Checkade ute och sen satt vi i solen vid poolen och hade pedagogiska diskussioner hela arbetslaget. Så lite har vi faktiskt jobbat dessa två dagar! Mycket tankar och idéer, får se när vi får tid att göra verklighet av allt detta!

Vid halv två lämnade vi hotellet och åkte hemåt. Jag, Sara, Martina, Anna och Micke körde ner till hamnen och åt där, jag åt räklåda. Så grymt gott! Sen hoppade jag av i Hässleholm och tog tåget hem.

Innebandyträningen blev hastigt inställd, istället gick jag och Katti en blöt promenad, eftersom det började regna väldigt mycket just när vi gick!

Var hemma hos Malena och hämtade Prag-bok. Spännande att se om det blir någon Prag-resa för mig och Johan imorgon, eftersom det såklart är pilotstrejk just imorgon!

Jag packade på några minuter, Johan packade i tre timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela