lindazvenzon

Torsdag - avslutning

Publicerad 2010-06-10 21:28:33 i Allmänt

Var lite trött imorse. Idag var det skolavslutning och vi började med att äta frukost och glass med niorna. Sedan var det dags för själva avslutningen. Första tårarna kom när Hanna sjöng, så himla fint och underbart...! Det var betygsutdelning osv efter det.

Sensamlades min klass utanför och det fotograferades, vi fick blommor och fina presenter, det togs avsked och det var kramring. Det kändes så overkligt att min underbara klass skulle sluta! Känner dom rättså väl nu efter fyra år... Kommer sakna dom massor, och det kommer var tomt efter dom till hösten. Jag grät och grät ett tag...

När alla elever försvunnit blev vi ganska tramsiga ett tag och sen var det gemensam samling för personalen med lite avtackningar och baguette nr 2 och glass nr 2 idag. Vi fick för första gången en present också, en varsin pocketbok. Jag valde Hypnotisören av Kepler. Körde hem halv två.

Lämnade bilen i hos John i Rickarum, mamma hämtade mig. Den ska lagas igen...

Hem till Harastorp och grejade lite inför morgondagens studentfest.

Åkte med mamma till stan. Jag köpte studentpresenter till Emil, hämtade hans plakat (mkt fin bild!) och var och klippte mig.

Helt slut på kvällen, men samtidigt så uppstressad av veckan att jag inte kunde varva ner. Städade lägenheten istället.

Klass 91

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela