lindazvenzon

Torsdag - rubharber

Publicerad 2010-06-24 22:46:34 i Allmänt

På morgonen kom Johans pappa hit och hämtade våra cyklar och körde ner dem till Åhus. Jag strök nästan alla mina kläder (kändes det som i alla fall) och lite sånt fix. Det var fint väder så jag körde bort till Österäng och satte mig och solade där ett par timmar. Härligt!

På eftermiddagen var jag och mamma och fixade bröllopspresenter, handlade även lite till mig själv.

På kvällen, när vi ätit och jag gjort en rabarberpaj, körde vi till Åhus. Jag och Johan sprang först en runda, sedan körde jag lite intevallträning på stranden. Träning inför nästa helg när det är beachsoccer. Kanske man skulle börjat lite tidigare bara?

Sen bjöd vi Malin, Patrik och pappan på rabarberpaj och glass innnan vi körde hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela