lindazvenzon

Torsdag - strandhugg

Publicerad 2010-06-04 21:03:02 i Allmänt

Idag fick jag och Martina träffa vår nya klass som vi ska ha till hösten. De verkade lugna och fina... Får se hur länge det varar...! Vi lärde oss dessutom alla namn.

Underbart väder idag! Hade dubbelpass i idrott med sjuorna, det var roligare än att ha NO tyckte vi alla samstämmigt.

Satt kvar till halv sex då jag var tvungen att köra från jobbet. Var lite stressad så Johan fick köpa mat till mig. Vi hade Patrik på besök och jag var på strandhugg i tivoliparken med girlsen. Massor av folk var där, vi åt och pratade mest och som vanligt lyssnade vi inte så mycket på artisterna. Men det var en riktigt nice kväll som vi brukar säga.

Malena, även kallad Malle


Katarina - även kallad Katti


Maria - även kallad Mia


Linda - även kallad Lindahls


Sorry Malin, det blev inget foto på dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela