lindazvenzon

Onsdag - swimma

Publicerad 2010-03-17 20:38:34 i Allmänt

Startade dagen med 30 minuters simning med kuratorn. Känner mig 10 gånger piggare efter det.

Utvecklingssamtal till halv sex, trodde i min vildaste fantasi att jag skulle hinna till ett pass på friskis kl 18. Men det gjorde jag inte. Missade det precis.

Igår morse var jag på Scan och hämtade grishjärtan (till biologin). Det var många obehagliga minnen som kom fram när jag kom in och kände doften där. Trots det är 10 år sedan jag jobbade där så mår jag fortfarande dåligt att det stället.

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2010-03-18 18:35:23

sorry! visste inte att du hade obehagliga minnen därifrån! Tack så hemskt mycket för hjälpen iaf!!

Postat av: z

Publicerad 2010-03-18 22:02:03

Det verkar som att jag överlevde :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela