lindazvenzon

Tisdag - pyssel

Publicerad 2010-03-24 21:43:27 i Allmänt

Efter jobbet körde jag hem till Harastorp. Efter den numera obligatoriska sovstunden kände sig Zeke lite rastlös efter en dag i stillhet så vi tog oss en joggingtur.  

På kvällen var jag, mamma och Anna på pysselkväll på Humlalyckan. Det var en del kändisar där, roligt! Det blev först mat och sen fick vi gå ut i "stallet" och pyssla. Det fanns krukor, blommor och en massa att dekorera med, väldigt påskinspirerat. Jag som inte är så pysslig av mig blev väldigt pysslig helt plötsligt och gjorde två kreationer. Blev helt okej för att vara mig :-)

Sen blev det fika innna vi åkte hem. Blev väldigt sent i säng. Bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela