lindazvenzon

Lördag - militär

Publicerad 2010-11-21 14:34:51 i Allmänt

Klockan ringde strax efter 8 denna lördagmorgon. Då var det bara att snabbt vakna till liv innan jag cyklade till Friskis. Military training stod på schemat för mig, Katti och Mia och ett gäng till. I två timmar sprang vi och gjorde en massa övningar och krälade på marken, och det var jobbigt emellanåt. Rättså kul tycker jag det var! Hoppas på fortsättning någon gång i framtiden?

Hem och duschade och vilade innan vi gick ner till Arenan. Jag, Johan, Malena, Jenny, Micke, Mia, Katti var på ABK´s 60-årsfest. Hade inte så höga förväntningar på tillställningen men det var riktigt bra! Sanna Nielsen, Sibel, Calle Kristiansson, Bra vibrationer, Krstd storband, trollkarl mfl underhöll i över två timmar och gjorde det kanonbra. Trevligt när det är på det hållet!

Hem och vilade lite innan det var dags för nästa aktivitet. Samma folk som ovan träffades på O´Learys för att äta en god måltid och hade trevligt som vanligt. Men sen kommer dilemmat: var ska vi ta vägen efteråt? Det finns inga bra ställen att gå till. Få pubar eller liknande att välja på, de som finns är där inget folk på alternativt är de över 60 år eller under 19 år. Värdelöst. Var är alla i min ålder? Var har ni gömt er? Tacksam för svar.


(Bilder lånade från ABK´s hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela