lindazvenzon

Måndag - knas

Publicerad 2010-11-23 01:08:00 i Allmänt

Min dag:

-Vaknade - ca 8.00, men låg och funderade på livet i ca 30min innan jag tog mig upp ur sängen
-Promenad - Tivoliparken
-Frukost - smoothie, skinkmackor + Kristianstadsbladet
-Bokade tvättid, klipptid - stort behov!
-Ringde doktor - dum i huvudet, fattar noll
-Massage hos Mia - underbart
-Besök på apotek - visade sig att min uråldriga doktor har vissa minnesproblem
-Lunch - getost, potatisklyftor, plommon, vitamindryck (en ganska skum lunch, men är inte så motiverad att fixa mat när jag är hemma själv på dagarna)
-Dator/tv - jodå så att...
-Telefonsamtal - fick ett väldigt bra och lugnande besked som oroat en del
-Löprunda - i ett regnigt och lerigt löparspår i Björket
-Kiropraktor - Mike drog knäckte fot, nacke, rygg för att få bukt med mina ryggproblem. Hjälpte föga.
-Baspass - började precis när jag var klar hos kotknäckaren så jag hoppade in och genomförde ett lugnt pass så att jag kan bocka av det också. Det börjar minska!
-Kvällsmat - Pasta och köttfärsröra
-Tv - Vem vet mest, Halv åtta hos mig, Biggest loser (sov), Svenska Hollywoodfruar
-Läste - blev färdig med boken "Good enough"
-Sova - nej det verkar inte som att det är aktuellt på ett tag, är väldigt pigg... (klockan är nu 01.03) Och regnar gör det fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela