lindazvenzon

Måndag - see you soon

Publicerad 2010-11-01 22:21:25 i Allmänt

Idag hade jag en sån dag som jag ska ha. Sov länge tills jag vaknade, gick en runda i tivoliparken, åt frukost länge och läste tidningen. Hade inget att göra sen. (!) 

Såg en film, "Dear John", den var bra! Jag grät mig igenom hela filmen. Den passade mig mycket bra, fin liksom :-)

På em åkte jag och mamma ut på Långebro för att spana efter lite skor, hittade inga jag ville ha. Men jag köpte färg och tavla på Biltema istället, nu ska det målas lite igen!

Fick med Johan ut på en joggingtur, han chockerade idag igen!

Denna rödbetssallad åts till kvällsmat. Rättså gott faktiskt!

Innehåll: Rödbetor, morötter, halloumiost, kryddkorv, babyspenat

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela