lindazvenzon

Onsdag - ggggggg = massage

Publicerad 2010-11-10 22:32:52 i Allmänt

Kl 9.55 ställde jag mig i kön in till Försäkringskassan. Kö??? Eftersom jag hade en bokad tid gled jag in och träffade min handläggare och var klar 10 min senare. Kändes lite onödigt eftersom jag börjar jobba nästa vecka, anledningen till besöket var att göra upp en plan om hur jag ska komma tillbaka till mitt arbete...

Gick hem till Mia och fick en timmes massage, det satt fint i min onda rygg. Tyvärr så hjälpte det inte så länge. Är trött på smärtan!

På kvällen var vi på cirkelfys - helt ok pass som var rättså jobbigt och nog ger lite träningsvärk imorgon!

Också kom Johan hem på besök denna afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela