lindazvenzon

Onsdag - muffins och blommor

Publicerad 2010-11-03 21:43:28 i Allmänt

Lugn dag. Bakade två sorters muffins, blev ok båda. Se nedan.

Johanna och Rut kom på besök på eftermiddagen och fikade. Tiden gick fort och plötsligt var det väldigt hög tid för mig att träna. Kvällens träning var aerobic. Var inte så trött efter passet eftersom jag var helt förvirrad! Bra, roligt men svårt!

Kom ett blomsterbud idag och överraskade, sällan det händer! Mina kära arbetskamrater hade skickat blommor till mig! Det värmer väldigt mycket!!! Tack!!!


Fina blommor från fina arbetskamrater


Senaste skapelsen


Kvällens måltid - kebabspett, couscous med feta, paprika och lök


Toblerone-muffins & Baileys/mars-muffins

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela