lindazvenzon

Söndag - gammal stol

Publicerad 2010-11-22 10:42:09 i Allmänt

Storhandling på Maxi, småhandling på Clas Ohlson.

Johans pappa kom hit och  hade kakor med sig. När de var uppätna körde jag till Harastorp.

Jag och Emil körde till Tollarp och handlade lite mat åt hushållet, jag skrev fakturor, Zeke-promenad, stolen jag målat är nu färdig och fick följa med till stan. Denna satt pappa i när han var liten, och jag+syskon när vi var små och var hos farmor. Den var väldigt rolig att leka med, kunde användas till mycket med lite fantasi! Var träfärgad och sliten,  nu är den svart och bara lite sliten :-)




Kommentarer

Postat av: ÅSA

Publicerad 2010-11-23 09:32:58

sjukt smart stol :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela