lindazvenzon

Tisdag - en månad kvar

Publicerad 2010-11-23 12:59:41 i Allmänt

Efter några timmars sömn ringde Johan och väckte mig vid nio, tur var väl det annars hade jag nog sovit bort halva dagen...!

Tvättade. Var så smart att jag slängde in ett par grå yllevantar tillsammans med den svarta tvätten. Resultatet blev att jag fick rolla alla kläder med sån där, ja klädroller helt enkelt.

Satte upp adventsljusstakar och stjärnor idag. Tycker egentligen att man ska göra det i helgen, men det kändes som det var en god idé när jag bara är hemma och drar omkring. Plus att ju tidigare desto trevligare! Så nu är det julmys i stugan!

Denna jul blir ju inte riktigt som det brukar eftersom - om en månad åker vi till Malaysia!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela