lindazvenzon

Tisdag - ont och en massa annat

Publicerad 2010-11-10 13:32:16 i Allmänt

Inatt blev det inte mycket sömn. La mig ganska sent, och efter någon timmes sömn, ca kl 03.14 ringde Emil och bad mig komma ner till honom.

Då låg han på golvet och kunde inte röra sig och hade kraftiga buksmärtor. Jag ringde sjukvårdsupplysningen som inte hade så mycket mer att säga än att ringa en ambulans. Vi väntade lite men det blev inte bättre, så kl 5 ringde jag slutligen efter en ambulans. Som kom en stund senare....

De gjorde lite undersökningar men det blev bättre såklart när de var där, så han ville inte följa med dem in till hospitalet. Tillslut körde de igen.

Mamma kom en stund senare, och vid detta laget var vi ganska hungriga. Det kom önskemål om scones så det ställde jag mig och bakade sådär vid halv sex-tiden. Det satt fint!

Jag och mamma gick upp till mig och la oss för att sova någon timme innan hon skulle till jobbet.

Jag har varit ganska trött idag....

Lukas, promenad, dator, städat.

På kvällen var Katti, Malena, Malin och Mia här och åt pizza, och glass+bär. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela