lindazvenzon

Torsdag - typisk storasyster

Publicerad 2010-11-12 14:59:04 i Allmänt

När jag promenerat och köpt fars dags-present körde jag hem till Zeke. Vi städade och målade klart innan mamma kom hem. Även Anna och Gustav kom.

På kvällen var jag, mamma och Emil på Kristianstad Restaurang Steakhouse och åt en förträfflig middag innan jag och mamma var på föreläsning. Föreläsningen var på C4-skolan och arrangerades av föräldraföreningen. Den hette "Duktiga storasystrar och rebelliska småsyskon". Väldigt intressant faktiskt, även om man visste det mesta. Handlade om placering i syskonskaran och hur det påverkar oss. Den sammanfattade en stor del av mitt liv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela