lindazvenzon

Lördag - 52

Publicerad 2010-09-26 13:54:54 i Allmänt

Förmiddagen gick åt att handla presenter åt mamma, från de flesta i familjen...

Efter det hjälpte jag mamma att handla på Maxi, inför födelsedagsfirande imorgon. Vi handlade mycket - självklart fick vi avstämning på scanningen så jag fick packa upp allt!

Hem till Harastorp, överlämnade presenter och födelsedagsfikade osv. Jag la beslag på Gustav största delen av tiden. Massor med mys!!!

Jag och Zeke hann med en promenad också innan jag var tvungen att köra tillbaka till stan. Gjorde mig iordning och cyklade sedan hem till Katti. Där var det party! Blev som vanligt en bra kväll. De andra gick ut sedan, men då cyklade jag hem och la mig... :-)

Gruppfoto
Övre raden: Malena, Maria
Nedre raden: Linda, Jenny, Katarina




Malena blandar drinkar











Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-09-26 22:27:29

Så mycket för att man specifikt bad dig att inte lägga ut vissa bilder. Tack för den!!

Postat av: z

Publicerad 2010-09-27 12:40:37

Har jag inget minne alls av... :-)

Postat av: Mia

Publicerad 2010-09-27 22:33:10

Hey, jag vet var du bor...! Moahahahahaha!! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela