lindazvenzon

Lördag - IKEA

Publicerad 2010-09-05 21:18:19 i Allmänt

Städade, fixade ärenden på stan innan det blev träning. Core.

Hem snabbt och duschade, sedan körde jag och Emil till Harastorp. Vi + mamma körde sedan till IKEA i Malmö. Det blev inte direkt raka vägen dit, chauffören var lite lost.

Det blev många timmar i det stora möbelvaruhuset. Det var för Emils skull vi körde dit, han skulle ju handla en massa till sitt nya boende. Jag skulle knappt ha något. Som vanligt blev det lite mer än så. Jag fick ett ryck att göra om lite hemma...

När vi sedan, kraftig försenade, skulle köra hem valde chauffören att köra om Trelleborg. Hm. Det innebar att vi blev ännu mer försenade. Släppte av mamma i Sätaröd, jag och Emil fortsatte till stan.

Vi hade bilen proppfull med saker, jag satt inklämd där bak med fällt säte... Det gick det med! Fick lite bilder från Ullared framför mig.

Jag var hemma 21, skulle egentligen varit på Bånken 20. Var uppe i lägenheten och bytte kläder och sprang sedan till Bånken, där Malena, Jenny, Katti, Malin och Mia redan var. Åt och drack gott, hade trevligt.

En efter en droppade de av under kvällen, tillslut var jag ensam kvar. Men jag hade trevligt ändå!

Intressant är ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela