lindazvenzon

Onsdag - hemma

Publicerad 2010-09-15 20:46:40 i Allmänt

Inatt vaknade jag av att jag hade jätteont i foten. Gick upp på toaletten och då höll jag på att svimma. Satt där ett bra tag och svettades, var yr och allt. Kräkningar med mera. Skumt. Sedan blev det bättre och efter ett tag gick jag och la mig igen.

Jag kunde inte gå eftersom jag hade så ont, foten gick liksom inte att röra. Jag kunde varken köra till jobbet eller gå där, plus att jag inte mådde så bra. Så det var bara att stanna hemma. Känns så konstigt. Idag var helt fel dag att vara hemma. Det var skoljoggen idag, jag skulle till jobbet tidigare och sätta upp tipsrunda som alla elever skulle gå. Jag skulle även ha simlektion med Lejon och på eftermiddagen skolmästerskap. Plus annat. Fick ringa en del samtal under morgonen och styra upp.

Halv tio var jag rastlös. Ringde mamma som fick komma och hämta mig. Vi köpte godis på vägen hem. Sedan låg jag i soffan hela dagen. Anna och Gustav var också hos oss, så det blev mycket Gustav-mys. Zeke blev avis så jag fick leka mycket med honom också. Vi spelade memory, jag läste, löste korsord och tittade på tv. Och åt godis. Riktig slappe/sjukdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela