lindazvenzon

Onsdag - sim

Publicerad 2010-09-29 21:34:48 i Allmänt

Idag blev det mycket simhall. Simlektion med tvåor, simträning med kille i nian, simmade några längder själv och sedan bad med en åttondeklass. Invigde våtdräkten idag!

Kompade idag, och körde hem redan halv två. Till Harastorp. Där var Gustav! Lycka! Jag får inget gjort när jag har honom, vi gosade och busade i flera timmar!

Hann i allafall färdigställa tavlan jag målat åt mamma, skrev några fakturor och blev bjuden på middag.

Var hos kiropraktorn på kvällen, och därefter blev det ett träningspass. Är lite stolt över mig själv att jag faktiskt genomförde trots att jag var så enormt trött. Men jag gäspade mig igenom det. Min stackars fot får stå ut med en hel del...

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-09-30 10:35:08

Jag vill också beställa en tavla! :-)

Postat av: z

Publicerad 2010-09-30 22:22:36

Det går så bra, tyvärr får man inte önska motiv för det blir bara något impulsivt när jag målar :-) Lite streck hit och dit...!

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-10-03 22:17:29

Streck hit o dit blir hur bra som helst :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela