lindazvenzon

Söndag - byta plats

Publicerad 2010-09-05 21:28:16 i Allmänt

Några timmars sömn blev det innan det var dags att ta sig ner med tvätten till tvättstugan. Förutom tvätt har det blivit promenad, handling, strykning, packa upp det jag shoppade igår och göra om lite i lgh.

Jag och Emil körde till Harastorp, för att byta bil. Jag var i Rickarum och lämnade tillbaka grejor jag lånat till jobbet, städade bilen, skrev fakturor och gjorde lite efterarbete till byastafetten.

När vi skulle tillbaka till stan var vi inom och hälsade på Anna och Gustav.

Jag och Johan organiserade i förrådet på kvällen. Johan flyttar sina saker från huset till lägenheten, jag köper nya saker och lämnar gamla till Emil, och Emil flyttar in. Det rörs om lite just nu. Saker flyttas.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela