lindazvenzon

Kontaktannons

Publicerad 2011-04-11 19:56:37 i Allmänt

Två vänner, vi kan kalla dem Margareta och Kajsa-Stina, söker en varsin man. Är du intresserad, skriv i kommentarsfältet alternativt mejla så förmedlar jag vidare. De är några riktiga puddingar!

Margareta
Jag är en fräsig tjej som arbetar med människor av det erfarna och nedsatta slaget. Jag lättar upp deras liv (obs! ej strippa) i vardagen. På min fritid övar jag upp mina kroppsdelar, gillar att ta mig fram på två hjul, men även fyra. Tillbringar gärna tiden med några jämlikar. Beroende av: Lypsyl, tandtråd och sömn. Har varit fröken Sverige för länge, länge sedan. Mina framtidsdrömmar är oväntat fred på jorden.

Som vanligt är det inte tjejen som söker som skrivit brevet.


Kajsa-Stina
Jag är en levnadsglad tösabit i mina bästa år. Jag är välberest i mitt arbete och söker ständigt nya utmaningar. Kosten är viktig för mig, minst ett choklad om dagen är bra för magen. Obs! Max 3 points. På den fria tiden tillagar jag delikata måltider, som jag gärna bjuder till diverse vänner. Jag söker, förutom meningen med livet, en rar och sportig man med tro på sig själv. Och ja, det är bra om du inte röker eller knarkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela