lindazvenzon

Lördag - Mmmmmåns

Publicerad 2011-04-11 19:24:28 i Allmänt

Somnade alldelses för sent inatt, och dessutom försov jag mig imorse. Strax efter 7 skulle jag bli hämtad, och jag vaknade tio i 7. Klockan hade inte ringt. Panik!!! Men jag hann göra mig iordning lite lätt och blev sen hämtad av Katti.

Jag, Malena, Mia och Katti begav oss mot Hässleholm och tog därifrån tåget till Stockholm. Tjejtripp!

När vi kom fram fyra timmar senare blev det först lunch på Jensens B. för att sedan ta tunnelbanan till Skanstull där vi checkade in på fina Clarion Hotel.

Gav oss ut på Söder för lite shopping och fika. Hann inte så mycket innan vi fick gå tillbaka till hotellet för att göra oss iordning inför kvällen.

Blev en tidig, men god middag på thairestaurangen Orkidé vid Medborgarplatsen. Får man äta blomman eller inte? Det är frågan.

Halv 8 såg vi Romeo och Julia på Göta Lejon, med underbara Måns Zelmerlöv! Den var riktigt bra!

När den var slut var vi först på en pub innan vi gick till hotellets bar. Vi var ganska trötta så det blev inte en jättesen kväll.

Solsken i blick




En liten läslampa...




Orkidétallrik




I väntan på Romeo


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela