lindazvenzon

Lördag - Uppsala

Publicerad 2011-04-02 18:24:27 i Allmänt

Kl 4.15 ringde klockan, då var det bara att stiga upp och se glad ut! Snabb frukost innan jag körde till Harastorp, sen körde jag och mamma vidare till Malmö/Sturup. 7.15 flög vi till Arlanda, därifrån buss till Uppsala.

Gick hem till en tant i city där vi ska bo i natt och lämnade våra grejor. Gick vidare till Akademiska sjukhuset där vi var på plats 10.15 och hälsade på pappa. Dagen ägnade vi åt att sitta på hans rum och läsa tidningar och lösa korsord och internetta. Jag och mamma var ute en tur på stan och shoppade lite. Det är minsann inte vår här, svinkallt och ruskigt väder. Fryser!

Inatt sover vi hos tanten, jag och mamma. Snart ska vi äta sushi som vi köpte med oss från stan. Äter lite choklad sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela