lindazvenzon

Måndag - en annan dag

Publicerad 2011-04-25 21:33:57 i Allmänt

Städade i mina garderober. Många försmå kläder... Tjockis!!! Och bytte ut lite vinterkläder mot sommarkläder.

När jag fixat mat, promenerat och lite sånt körde jag ner till Åhus, där Johan redan var, och så även Jonas och Wilmer. Åt, spelade fotboll, var nere en runda på stranden osv.

På kvällen var jag hos Johanna och Rut.

Som vanligt skedde jobb kvällen innan, har haft hela lovet (nästan) att planera med mera, men ändå blir det kvällen innan. Slår aldrig fel. Vill inte jobba imorgon, jag vill vara ledig. Är omotiverad.... Hinner inte med mitt liv, många jag vill träffa och hälsa på, mycket jag vill göra. Men det går inte! Dåligt samvete.

Sju och en halv vecka till sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela