lindazvenzon

Söndag - ajajaj

Publicerad 2011-04-18 08:42:41 i Allmänt

Idag hade vi storstädning av lägenheten, och fönsterputsning. Jag var lite hastig på det, och när jag skulle ner från fönsterkarmen till stolen hände något och jag bara ramlade rakt över stolen ner i golvet. Stolen knäcktes, stort märke i parkettgolvet och jag slog mig så in i "pip". Jag bara låg och skrek ett tag, det gjorde så vansinnigt ont i höft och knä. Kunde först inte röra mig alls, men det gick ju såklart sen. Hade skitont hela dagen och kunde inte gå på benet. Jag som hade så mycket jag skulle göra idag!!! Fick ett rejält blå/rödmärke dessutom. Lite synd om mig var det allt. Allt tog mycket längre tid som skulle göras idag.

På eftermiddagen handlade jag åt mamma och pappa och körde sen hem till Harastorp och lämnade maten där. Mamma flög upp till Uppsala igårmorse för att hämta pappa, sen skulle de hem på kvällen igen. Men mamma hade visst bokat fel, det var ikväll de skulle hem. Blev ett dygn extra på Arlanda för deras del. Och imorgon åker vi till Barcelona... Pappa kommer vara själv hemma, och ska till Uppsala redan på onsdag igen. Och till råga på allt kommer farmor hem från sjukhuset på tisdag och behöver också hjälp ett tag framåt. Vältajmat!

Iaf, jag lämnade bilen hos Johan S som bytte mina däck under tiden jag var på ungdomsrådsmöte i Rickarum.

Tillbaka till stan senare på kvällen. Under kvällsmaten hamnade jag, Johan och hans pappa i en väldigt intressant politisk diskussion! Inträffar inte så hemskt ofta här.

Ännu senare var jag och Johan och lämnade min bil hos Mia och Jonas, den får stå där när jag är bortrest. Stannade och fikade innan det var läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela