lindazvenzon

Tisdag - mhm

Publicerad 2011-04-26 22:15:39 i Allmänt

Hade mina två idrottslektioner ute, det var riktigt perfekt i denna sommarvärme!

Måste säga att jag varit ganska effektiv idag. Efter jobbet var jag och hämtade min cykel som blivit lagad, sen tvättade jag den och fixade lampa osv. Körde sen och tvättade bilen på rekordtid. Vaxad till och med...

Gick/sprang lite, då kom det en liten pojke och gav mig en tulipan han plockat i rabatten. Så gulligt! Och oväntat! Underbar kväll att vara ute i! Gick lite till när Johan kom hem.

Fortsatte garderobsrensning. Skor och väskor denna gången.

Favoritprogrammet Desperate Housewifes avslutade kvällen. Nu är det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela