lindazvenzon

Lördag - schäfer

Publicerad 2011-08-28 21:35:14 i Allmänt

Då kom dagen då mycket skulle hinnas med! Och det gjordes det också!

Först var vi och handlade till kvällen, städade lägenheten och sånt. Vid 11 körde jag till Rusta och köpte sträckpriser, sen till Harastorp. Efter matintag och förberedelser körde jag till Rickarum där det fixades för fullt inför morgondagens byastafett. Det restes tält, jag blev lite barnvakt, och det förbereddes ytterligare mer. Blir nog bra, vi har inte riktigt lika bra koll som vi brukar tror jag. Dels för att vi är ny kommitté, dels för att det är lite nya grejor detta året.

Zeke-promenad och uppfostran innan jag körde tillbaka till stan.

Hade en timme på mig att duscha, duka och fixa inför kvällens kräftskiva, som blev lite mindre och på annat ställe än vad som var tänkt från början. Det var alltså jag, Johan, Malena och Katti som åt kräftor med mera och hade en väldigt trevlig kväll!

Har skrattat många gånger åt hund-skämtet...!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela