lindazvenzon

Måndag - augusti

Publicerad 2011-08-01 23:28:49 i Allmänt

Kl 7 gick jag upp och la i tvätten. La mig och somnade igen, sen sov jag som en stock så Johan fick sköta resten :-)

Helt fantastiskt väder idag, så vi körde såklart till Åhus. Ner till stranden där resten av släkten var typ. Låg där hela dagen och stekte, och jag badade! Var inte riktigt meningen från början men så glömmer man bort sig...!

Tillbaka i stugan blev jag bjuden på grillat innan jag hastade vidare till Rickarum och sommargympa, hann precis i tid...

Var i Tollarp med mamma och sen sov jag i Harastorp.

Jag och Johan fick ett mycket hedersfullt uppdrag idag som vi ska förvalta efter bästa förmåga, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela